събота, 5 март 2016 г.

Social Media Book Tag


Ето и още един Book Tag. Първият за този месец ♥ Надявам се да ви хареса и да споделите мнението си по някои въпроси долу в коментарите, ако искате разбира се ♥ (вдъхновен от myworldcoveredinbooks )

Twitter: 
Любимата ви кратка книга
За мен това е "Ние, Лъжците" от Е. Лакхарт
Тази книга определено е една от любимите ми, а финалът и ме остави безмълвна ♥

Facebook:
 Книга, която всички са ви препоръчвали да прочетете
Те са наистина много. Като се започне от "Игрите на глада" ,та чак до "Изборът" (от тази поредица съм чела само първата книга и тя наистина много ми хареса, макар сюжетът и да бе често срещан). Дори "Хари Потър". Може и да ви прозвучи наистина смешно, но да - не съм чела поредицата на Дж. К. Роулинг. Но истината е, че не се срамувам от този факт. Просто не смятам, че това са книги с такъв жанр и сюжет, които биха харесали на мен :)

Tumblr:
 Книга, която сте прочели преди да стане известна
Всъщност това са повечето на Джон Грийн ♥
Обожавам книгите му, но е факт, че бях прочела "Вината в нашите звезди", "Хартиени градове" и "Къде си, Аляска?" доста преди да нашумят и превземат интернет. Дори преди да бъдат екранизирани (всъщност се очаква "Къде си, Аляска?" да излезе на големия екран много скоро ♥)

Myspace: 
Книга, която не помните дали ви е харесала или не
Не смятам, че има такава, понеже всяка книга, която съм прочела, е оставила някаква следа в мен. Малко или много, тя ми е повлияла и съответно съм изпитала някакво чувство към нея ♥

Instagram: 
Книга, която е толкова красива, че сте я снимали за Instagram
Корицата на "Алена Кралица" ми е една от любимите, както и самата книга ♥ Толкова нежна, изчистена и сякаш със своята простота привлича погледа на човешкото око. И тя неведнъж се появява в профила ми в Instagram (ако искате можете да го намерите ТУК) ♥

Youtube: 
Книга, по която бихте искали да се направи филм 
Мисля, че вече съм го споменавала, за мен би било сбъдната мечта, ако бъде направен филм по "Алена Кралица" ♥ Това определено е филм, който с удоволствие бих гледала на големия екран, макар на всички да ни е ясно, че сюжетът на тази великолепна книга е просто невъзможно да бъде представена в цялото и съвършенство в тези 140 минути.

Goodreads: 
Книга, която препоръчвате на всеки 
Жалко, но е факт - повечето ми приятели не четат. Затова и им препоръчвам леки и не натоварващи книги, като например "Изборът", "Перфектна Химия", поредицата "Саванти" или пък книгите на Рейнбоу Роуъл. Защото зная, че това са книги, които биха харесали на всеки. Особено "Фенка" (на Рейнбоу Роуъл) и "Скай" (на Джос Стърлинг ♥ от поредицата "Саванти")

Тагвам всеки, който би искал да направи този таг и се надявам да ви хареса, колкото и на мен.

2 коментара:

  1. Аз също не съм чела Хари Потър и, като теб, имам съмнения, че книгата е мой тип ;д Радвам се, че ти е харесал тага ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооохх, радвам се, че не съм сама ;д Не знам, просто мисля, че не са мой тип :) ^^

      Изтриване