петък, 1 април 2016 г.

I Love Spring Book TAG

Настъпи онова време от годината. Когато дърветата се обагрят в цветове, слънцето огрява с нажежаваща топлина и всичко около теб сякаш крещи "живот". А какво по-прекрасно от това да отпразнуваме официално пристигналата пролет с един BOOK TAG ♥ 
Приятно четене :)

1. Каква е пролетта, там където живееш?


 Красива. Често студена, но винаги красива. 
Понякога дори си мисля, че попадам в паралелен свят: всичко от сиво и мрачно, изведнъж придобива яркост, а всеки цвят, който краси гледката - по-красив от предишния.
 
2. Най-очакваното излизане на книга, тази пролет.


С голямо нетърпение очаквам да излезе втората книга на Зоела "Girl Online: On Tour" ♥ Също така се надявам тази година да излезе и третата книга от поредицата "Алена кралица". А до колкото знам, скоро излиза и "Illuminae" ♥


3. Покажи корица, която ти напомня за пролетта.



Определено "Всички наши места" от Дженифър Ниван ♥ Още когато я видях за първи път ми донесе онова пролетно усещане. Дали заради птицата, дали заради цветето на корицата. Или пък заради така красивия син цвят... Не знам, но просто съм влюбена в нея ♥

4. Къде ще четеш тази пролет?


Не се влияя от сезона. Най-често чета вкъщи, но когато имам лесни предмети в училище взимам книгата със себе си и чета там. Отначало шумът ме разсейваше, но с времето се научих да се абстрахирам, да игнорирам всичко и всички. (понякога приятелите ми се дразнят, когато ми говорят, а аз не им обръщам внимание, просто защото съм се зачела в книгата, а тогава светът е на второ място ♥)

5. Намерете корица със слънцето на нея.



Дълго мислих дали да прикача тази или "Петата вълна", но накрая (както виждате) се спрях на "Ние, Лъжците". Обожавам тази книга, а краят и ме остави безмълвна ♥ Определено книга, която заслужава да бъде прочетена!

6. Кои са любимите ти пролетни четива?


Сезонът никога не е определял книгата, която чета. Дори си спомням, че прочетох "Сняг вали" в един от най-топлите дни на лятото ♥ :D

7. Намерете книга с много различни цветове по нея.



 Макар все още да не присъства на българския пазар, силно се надявам скоро да имам възможност да я прочета. Книгата ми изглежда наистина интересна и дано не остана разочарована, само защото съдя по корицата и.

Тагвам всеки, който все още не е направил този таг. Макар да си съмнявам да има такива и най-вероятно аз съм последната. Но все пак - чувствайте се поканени ♥

4 коментара:

  1. Отговори
    1. ❤ само ако можеше да видиш колко широка е усмивката ми в момента ❤ благодаря ти !

      Изтриване
  2. Продължавай все така! Много се наслаждавам на блога ти!��❤

    ОтговорИзтриване