понеделник, 17 октомври 2016 г.

My New Favorite TV Shows

Никога досега не съм писала пост, свързан с друго освен с книги. Но за всяко нещо си има първи път и смятам, че най-сетне настъпи времето за нещо далеч по-различно. 
Днес ще споделя с вас някои от сериалите, които меко казано ме обсебиха в последните 2 месеца и заради които не ми оставаше никакво време за четене. Хмм.. Както и да е. Надявам се постът да ви хареса, а аз с удоволствие ще прочета кои са вашите любими сериали за тази есен.
Приятно четене.

Луцифер
Сериала излезе съвсем наскоро, но още с първия си епизод успя да спечели вниманието ми и вече с нетърпение очаквам излизането на новите епизоди от сезон 2. Историята като цяло се върти около главния герой Луцифер, който е Дявола, и който решава, че е редно да си даде отдавна заслужената почивка от непрекъснатите изтезания над прегрешилите. Отегчен от съдбата си, той изоставя трона си и отива в Лос Анджелис, където става известен като Луцифер Светлоносеца, собственикът на нощен клуб "Лукс". Далеч от мъченията и пламъците на Ада, дяволски красивият и харизматичен Луцифер отдава живота си на нормалните човешки пороци - алкохол, жени и купони. Докато пред клуба му не бива убито момиче. Така той се запознава с инспектор Декър и за отрицателно време те се превръщат в един изключително странен, но също толкова комичен екип, занимаващ се с разследвания на убийства. Забавен, с невъобразимо интригуваща сюжетна линия и изпълнен с куп неочаквани обрати, "Луцифер" е сериал, който противно на очакваното не се върти единствено около криминалната идея. Напротив, тук става дума за една невъобразимо оплетена семейна история, превърнала се в неизменна част от сериала, за огромно количество хумор и мен ако питате - една тепърва зараждаща се любов.
 
Теория за големия взрив
Обожавам. Този. Сериал. Историята тук се завърта около четиримата научни изследователи и физици - Ленард, Шелдън, Хауърд и Раджеш, които ,като изключим факта, че работят в полза на човечеството, са пълни загубеняци. В сладкия смисъл на думата, разбира се. В групата на запалените на тема наука, комикси и видео игри обаче се намества и Пени - русокоса красавица, работеща като сервитьорка в Чийзкейк Фактъри, но с мечти за кариера като актриса. И от тук нататък започват неспирните закачки между героите, заради които буквално съм се смяла с глас, и изключително забавните и неловки ситуации, в които групата попада постоянно. Това е може би един от най-хумористичните сериали, на които попадам в последно време и съм напълно искрена като казвам, че е невероятен. Безсъмнено един от любимите ми сериали за тази есен. Сезон 3, аз идвам!
Подли камериерки
Отново един безумно интересен сериал, който започнах напълно случайно. И в който напълно неслучайно се влюбих. И причина за това е безумно интересните персонажи, с които се запознах и неспирните премеждия, на които съдбата ги подлага. А пък доказателството за пълната ми отдаденост към сериала са четирите сезона, изгледани за по-малко от месец.
Главна роля в сюжетната линия играят петте камериерки с латиноамерикански произход - Марисол, Кармен, Роузи, Зойла и Валентина, чиито големи планове за бъдещето ги отвеждат в лъскавия Бевърли Хилс. А те са готови на всичко, за да превърнат мечтите си в реалност. Но зад стените на скъпо обзаведените домове, са спотаени тайни, които тепърва чакат да бъдат разкрити. Интриги, изневери, убийства и огромно количество хумор, събрани на едно място. Какво по-хубаво?

П.П. Ако смятате да започвате някой от тези сериали, или който и да е друг, гледайте го със субтитри! Повярвайте ми, нищо не може да надмине оригиналните гласове на актьорите, пък и при превода много от репликите губят не само обаянието, но и смисъла си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар