вторник, 8 август 2017 г.

Unpacking GEMBOX August / Happiness in a box


  Винаги е приятно, когато седмицата ти започне с усмивка! А причината за моята бе пристигането и разопаковането на прекрасния GEMBOX за месец август!
  Това бе и първият ми GEMBOX. Всъщност, първата ми книжна кутия изобщо! Но определено няма да бъде последната!

   Първото нещо, което очите ми съзират при отварянето на завързаната с розова панделка кутия е червено, червено,червено и едно сладко послание, което моментално ме кара да се усмихна. И в същия миг долавям възхитителното ухание на ягоди! Помислих си, че това е най-прекрасната част от кутията. Веднага след като разгръщам червената опаковъчна хартия обаче си връщам думите назад. Това е най-прекрасната част от кутията:

   Пред очите ми веднага се появяват куп разкошни продукти и, повярвайте ми, не знаех от къде да започна. След дълго взиране и още по-дълго възхищение пред грижливата подредба, първото, което изваждам е душ гелът на Aroma: Strawberry Cream, който ухае просто божествено. Винаги много грижливо подбирам аромата на душ гела си и този се оказа едно страхотно допълнение към козметичните ми продукти. След него в ръцете ми попада малка кутийка с гел за зъби с аромат на мента, комплимент от Himalaya, която всъщност е и марката на следващия артикул в кутията: балсамът за устни "Ягодов блясък"! Държа да вметна, че той е и първото нещо, което напусна опаковката си! :дд А до него е и ароматната розова торбичка с чай, която съдържа късчета ябълка и кайсия, шипка, червено цвекло, пъпки от роза, аромати, парченца ягода, ванилия и цвят слез. И вече знаех, че именно това е любимият ми продукт от кутията!

 
    А веднага под тях откривам едно малко картонче с рецепта за изкусителен ягодов сладкиш "Наполеон" (който несъмнено съвсем скоро ще изпробвам!). Не знам за вас, но аз огладнях още докато прочитах рецептата!
   Но най-важното тепърва предстоеше:

    Очите ми останаха върху корицата на книгата! Толкова семпла, свежа и същевременно напълно в тон с темата на кутията: "Любов и омраза". Винаги съм харесвала романтичните романи, които издават издателство ИБИС, затова и веднага се зарадвах на прекрасната възможност отново да прочета някой от тях. Не съм се срещала досега с творчеството на Сали Торн, но анотацията на книгата определено успя да ме заплени и вече съм убедена, че "Игра на омраза" ще бъде следващото ми четиво! Явно останалите книги от TBR листа ми ще трябва да почакат!

   Е, това беше GEMBOX кутията за месец август и аз имам една дума за нея: УДИВИТЕЛНА! Няма да лъжа, имах огромни съмнения относно този вид книжни кутии, но след тази всичките ми страхове отлетяха! Изключително щастлива съм, че най-сетне и аз изпитах трепета и удоволствието от разопаковането на кутията, чието съдържание остава тайно до самото и отваряне! Определено не бих заменила това прекрасно усещане за нищо друго на света! А пък кутията, още по-малко! 
   GEMBOX, очаквам с нетърпение какво сте ни подготвили и за месец септември! :) А за вас, читатели, имам един въпрос и той е: какво е вашето мнение за кутията? Споделете отговорите си с мен по-долу в коментарите. Лека и книжна седмица!

2 коментара:

  1. Това е една кутия, която със сигурност ти носи много радост! Досега не съм си поръчвала такива кутии, но сега съм убедена, че ще го направя! Артикулите са просто страхотни, а книгата е невероятна! Чакам с нетърпение следващия ти пост и мнението за кутията!!😘😍😘

    ОтговорИзтриване